24 & 25/9/22 Διήμερο με ταινίες στον Ελαιώνα

~for english scroll down~ 

24 & 25/9/22 Διήμερο με ταινίες στον Ελαιώνα

Αυτό το Σαββατοκύριακο, το Pugnant Fim Series θα βρεθεί στον Βοτανικό κι ένα εγκαταλελειμμένο επιπλοποιΐο, για να κλείσει τον κύκλο των προβολών στο δημόσιο χώρο που άρχισε από την Αλεπότρυπα και συνεχίστηκε σε άλλες πέντε μοναδικές τοποθεσίες. Δε θα υπήρχε καλύτερος τρόπος, για να κλείσουμε αυτές τις προβολές που δώσαν έμφαση στο ανεξάρτητο και το diy σίνεμα, από μια εκτενή ρετροσπεκτίβα στο έργο της Keja Ho Kramer, που θα πραγματοποιηθεί με την παρουσία της ίδιας της σκηνοθέτιδας. 

 Η Keja Ho Kramer έχει κάνει δεκάδες ταινίες από το 1998 που έχουν παρουσιαστεί σε πολυάριθμα φεστιβάλ, γκαλερί και μουσεία ανά τον κόσμο. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως τον Stephen Dwoskin, τον Boris Lehman, τη Myriam Gourfin, τον Robert Kramer κ.α. Σπούδασε φωτογραφία στη Νέα Υόρκη, και κινηματογράφο στo Fresnoy studio National des arts Contemporains στο Roubaix, όπως και στη σχολή του Bela Tar στο Σαράγιεβο. Η δουλειά της συνιστάται σε μια ενδελεχή παρατήρηση, σχεδόν αφή, της φύσης, της θάλασσας, της πέτρας, των δέντρων του οτιδήποτε αναπνέει γύρω της. Είτε χρησιμοποιεί κάμερα, είτε πνέλο, είτε τον λόγο, είτε κάποιο μουσικό όργανο, η παρουσία είναι πάντα αισθητηριακή. Αρέσκεται στο να αποκρυπτογραφεί τα μοτίβα ως μυνήματα της φύσης, μέσω της προσεκτικής παρατήρησης, παρόμοια με το νόημα που βρίσκει ένας επιστήμονας στην έρευνα. Το Pugnant Film Series θα παρουσιάσει 7 ταινίες της σκηνοθέτιδας, ανάμεσά τους και το Dazzling Shadows, σε παγκόσμια πρεμιέρα.

Την Κυριακή το πρόγραμμά μας εκτός από ταινίες θα περιλαμβάνει και δύο μουσικές περφόρμανς. Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Αράπης και ο Θέμης Βασιλείου θα ερμηνεύουν με τις κιθάρες τους έργα του Βασιλάραψ, ενός άγνωστου έλληνα συνθέτη Αιθιοπικής καταγωγής που γεννήθηκε στη Σύρο το 1905. Δε γνωρίζουμε κάτι άλλο για αυτόν. Ενώ η βραδιά θα κλείσει με το art rap duo ΤΑ ΟΣΑ και μια μουσική περφόρμανς με ραπ, vocals κι αρκετή από την κουλτούρα του δρόμου.


24 & 25/9

19.30 Ελαιώνας (Κοντά στο μετρό Ελαιώνας)

2 προτεινόμενες διαδρομές προσέλευσης:
Α) Αν είστε πεζοί, πριν το σούρουπο, προτείνουμε τη διαδρομή της φωτογραφίας με είσοδο από αυτό το σημείο (Αγίου Πολυκάρπου 95) Είναι μια διαδρομή στα χωράφια που θα γίνει το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού και μέσω της οποίας οδηγείστε στο παλιό επιπλοποιΐο!

Β) Είσοδος απευθείας στο παλιό επιπλοποιΐο από τον παράδρομο της Αγιάς Ζώνης, ακριβές σημείο εδώ

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

24/9
19.30

I 'll be your eyes, you will be mine (2006, 49 min)

 Ο κινηματογραφιστής Ρόμπερτ Κράμερ, ο οποίος πέθανε το 1999, ήταν συνεχώς μαχητικός. Παίρνοντας μια πολύ διαφορετική προσέγγιση από την αρνητική εικόνα που είχαν οι Αμερικανοί για αυτόν, η κόρη του Keja Ho Kramer αναβιώνει τη σχέση τους με τη μορφή ενός φανταστικού διαλόγου. Πήρε συνεντεύξεις από ανθρώπους που ήταν κοντά στον κινηματογραφιστή και συνδυάζει αυτές τις συνεντεύξεις με πλάνα από τα προσωπικά του αρχεία. Καθ' όλη τη διάρκεια της ταινίας, η σύνθετη και συγκινητική προσωπικότητά του αναδεικνύεται από την κόρη του, η οποία φτάνει στο σημείο να φοράει τα ρούχα του και να τον κινηματογραφεί τη στιγμή του θανάτου.

 Dazzling Shadows (2022, 16min) 

 Βλέποντας μέσα από το φακό της κάμερας τη στιγμή που η μορφή εξαφανίζεται για τη φευγαλέα στιγμή όπου κάτι που δεν ήταν εκεί αποκαλύπτεται. Το χρώμα είναι οπτικός ήχος. Συνθέτοντας για τα μάτια μια διάσταση από τις ισχνές δονήσεις του χρώματος. Η λεπτή εμφάνιση της αόρατης συχνότητας. Το Dazzling Shadows βασίζεται στο βιβλίο του Goethe "Theory of Colors" και στην έρευνα που τεκμηρίωσε παρατηρώντας τα χρώματα μέσα από πρίσματα σε ελεγχόμενες φωτεινές και σκοτεινές καταστάσεις. Κατά τη διάρκεια της δικής μου έρευνας, το φιλμ και οι φακοί είναι το μέσο που χρησιμοποίησα για να συνθέσω τις έγχρωμες εικόνες χρησιμοποιώντας το φως, τον ουρανό, τις πέτρες και τα λουλούδια. Υπάρχει ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στην παρατήρηση στο σκοτάδι: το «μετά της εικόνας». Ένα χρώμα ή μια οπτική δόνηση είναι τυπωμένη στον αμφιβληστροειδή και έχει να κάνει με το πώς αντιδρά το μυαλό μας στο σκοτάδι μετά την ώθηση του στο φως. Υπάρχει μια αέναη μεταμόρφωση του χρώματος και της απόχρωσης στο φως και στο σκοτάδι. Ο Γκαίτε μου αποκάλυψε απλά πώς να εξερευνήσω το χρώμα κοιτάζοντας μέσα στη φύση, την παρατήρηση των φυτών και τη χρήση της ασπρόμαυρης φωτογραφίας ως το θεμέλιο αυτής της έρευνας. Από το να κοιτάς ψηλά στα κλαδιά και τους χοντρούς κορμούς των δέντρων μέχρι να κοιτάς τα πολύ μικρά χαμηλά. Εδώ και πολλά χρόνια μελετώ την τέλεια οργάνωση, τη μορφή, τον ήχο των φυτών και τον τρόπο που εκφράζονται: Το Dazzling Shadows είναι το «μετά την εικόνα».

 


Killer of Beauty  (2011, 69min)

Στην παράλληλη σχέση με μια νεαρή κοπέλα, ένας ώριμος συγγραφέας μπερδεύει το ρομαντικό πάθος με την έμπνευση ενώ ασχολείται με τη συγγραφή ενός πολυαναμενόμενου μυθιστορήματος. Οι δυο τους προσπαθούν να καλλιεργήσουν τον χώρο της αγάπης τους, διατηρώντας παράλληλα τους συντρόφους τους. Η σύγκρουση μεταξή έμπνευσης και πάθους εισβάλει αναπόφευκτα σε αυτό το κουαρτέτο αγάπης. 

25/9
19.30

Mechanical Nights (2007, 15 min)

 Oι νέες βιντεοκάμερες ενώ εργάζονται στο σκοτάδι αναδημιουργούν τις δικές τους οπτικές πληροφορίες.

To μαύρο που κυριαρχεί δεν είναι πλέον μαύρο, αλλά μια απομίμηση χρώματος, που αντισταθμίζει την έλλειψη φωτός. Το βίντεο Molecular Black 2006 που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη χορογραφία των Myriam Gourfink και Kasper Toeplitz το αποκαλύπτει με το γύρισμα στο απόλυτο σκοτάδι. τα πειραγμένα εικονοστοιχεία που δε μπορούν να ορίσουν μια εικόνα στο ολοκληρωτικό σκοτάδι, εκθέτουν την πολύχρωμη φύση τους και γίνονται το χορευτικό μέσο. Από το τυχαίο χάος στο μαύρο, όπου το έγχρωμο pixel δημιουργείται από τη δική του τεχνολογία, η έγχρωμη φωτογραφία και το φως προστίθενται για να διεγείρουν ένα νέο επίπεδο αλληλεπίδρασης. Στο Mechanical Nights η αφήγηση χρησιμοποιείται ως η βάση για να μεταβείτε σε μια έννοια pixel από την ομοιότητα στην αφαίρεση, μια γοργόνα ανταλλάσσει την ουρά της για δυο κουρελιασμένα πόδια.


The Beast Notes (2008, 29min)

Το The Beast Notes είναι για τον φίλο μου και κινηματογραφιστή Stephen Dwoskin. Όλα ξεκίνησαν από μια συζήτηση για τη μεταφορά του Beauty and the Beast, και όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, η κατάληξη είναι εντελώς απρόβλεπτη.


 Τhe Sky is my Ceiling (2006, 11 min)

 Η ιστορία του JG Ballard «The Concentration City*», που γράφτηκε το 1967 είναι η ιστορία ενός αγοριού που ζει σε μια υπερκατοικημένη πυκνοδομημένη πόλη όπου η αρχιτεκτονική επηρεάζει τον τρόπο ζωής των κατοίκων. Ψάχνει για «ελεύθερο χώρο» για να φτιάξει μια μηχανή που θα του επιτρέπει να πετάει στα ύψη, φτερά πουλιών στον ανοιχτό αιθέρα, πράγματα που εξαφανίστηκαν στην εξέλιξη του αστικού τρόπου ζωής. Αυτή η ιστορία πρόσφερε έναν τρόπο να μπεις στην πόλη και να φανταστείς το Σαν Πάολο. Ο κύριος χαρακτήρας αναζητά στην περιοχή ανοίγματα με θέα των κτιρίων, κοιτάζοντας: όπως και τα μάτια της κάμερας στο "The Sky is my Ceiling. 

Από τη δεκαετία του '50, το Σαν Πάολο βρίσκεται σε πλήρη οριζόντια και κάθετη επέκταση. Ουρανοξύστες όσο μπορεί να δει το μάτι, η πόλη απλώνεται σε περισσότερα από 1500 km2: 62 μίλια από το Βορρά μέχρι το Νότο, 37 από την Ανατολή μέχρι τη Δύση με 17 εκατομμύρια κατοίκους, είναι η μεγαλύτερη μητρόπολη της Λατινικής Αμερικής και μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες στον κόσμο. Η διαίσθησή μου για τη συσχέτιση μεταξύ του οραματικού έργου του JG Ballard και της πραγματικής αστικής κατάστασης του Σαο Πάολο επιβεβαιώθηκε κατά την άφιξή μου. Επρόκειτο να χρησιμοποιήσω την ιστορία επιστημονικής φαντασίας για να καταλάβω την μεγαλόπολη. Το σουρεαλιστικό όραμα του Μπάλαρντ γίνεται η ακραία μεταφορά της πραγματικής κατάστασης του Σάο Πάολο. Αποτέλεσε το χάρτη που με βοήθησε να πάρω θέση και μου υπέδειξε έναν τρόπο να κινηματογραφήσω την αστική αρχιτεκτονική σε σχέση με τον γιγάντιο χώρο.

 Beautiful Monsters (2021, 38 min)

 Πώς αρχίζει κανείς να ορίζει μια σχέση με τη μητέρα μας… είναι ένα θέμα θανάτου. Ό,τι προηγείται αλλάζει τη σχέση μας με τα πάντα και ό,τι έπεται συμβαίνει σε όλους μας. Ποια είναι η μητέρα μου και ποια είναι η  σχέση μας; Η Ερίκα, η μαμά μου, μου ζήτησε να κάνω μια ταινία μαζί σχετικά με αυτό, και ακόμα δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο μου ζήτησε κάτι τέτοιο(ακόμα το επεξεργάζομαι). Το Beautiful Monsters είναι το αποτέλεσμα. Δύο γυναίκες, μητέρα και κόρη, αφιέρωσαν χρόνο για να κινηματογραφήσουν τη σχέση τους και να μοιραστούν τις εμπειρίες της ζωής τους.

 

 

Live Music Performances
25/9 ~ 20.30Βασιλάραψ

 

Οι κιθαρίστες Γιάννης Αράπης και Θέμης Βασιλείου παρουσιάζουν δημιουργίες του Έλληνα συνθέτη, αιθιοπικής καταγωγής, Βασιλάραψ. Άγνωστος στην Ελλάδα, ο Βασιλάραψ (1905, Σύρος - ; ) υπήρξε καινοτόμος συνθέτης. Δημιούργησε μια πρωτόγνωρη μουσική που συνδυάζει το ρεμπέτικο, την ατονική γραφή και το δωδεκαφθογγισμό. Γεννιέται στις 10 Μαΐου του 1905 στο συνοικισμό Σκαλί της Άνω Χώρας της Σύρου. Κατάγεται από το βασιλικό γένος του Βασιλείου του Αξούμ, σημερινή Αιθιοπία, γεγονός στο οποίο οφείλει το όνομά του. Εγκαθίσταται τo 1920 στην Αθήνα. Αρχίζει να συχνάζει στα ρεμπέτικα στέκια της πρωτεύουσας. Εξελίσσεται σε βιρτουόζο της ρεμπέτικης κιθάρας χωρίς ωστόσο να ηχογραφήσει τη μουσική του. Το 1935, αποφασίζει να πάει στην Αγία Πετρούπολη· μελετάει εκεί σύνθεση δίπλα στον ίδιο τον Σοστακόβιτς. Αλλάζει ριζικά: μαθαίνει άπταιστα ρωσικά, εντάσσεται στους καλλιτεχνικούς κύκλους της Μόσχας, υιοθετεί τον ρωσικό τρόπο ζωής… Μερικά χρόνια αργότερα όμως, έχοντας ήδη συνθέσει αρκετά έργα, κυρίως για σύνολα με κιθάρα, πέφτει σε βαθιά κατάθλιψη και εξαφανίζεται. Η τύχη του αγνοείται μέχρι τις μέρες μας. Μετά από έρευνα, ο Γιάννης Αράπης και ο Θέμης Βασιλείου ανακάλυψαν αυθεντικές παρτιτούρες και σπάνιες ηχογραφήσεις, σε μπομπίνα και κερί, χάριν στην εγγονή ενός παλιού του φίλου. Θεώρησαν αδιανόητο να μην δοκιμάσουν να εκτελέσουν και να ηχογραφήσουν τα συγκεκριμένα έργα για κιθάρα. Η εργογραφία του συνθέτη χωρίζεται σε δύο βασικές περιόδους. Η πρώτη, μεταξύ 1935 και 1953, διακρίνεται από έντονη ελληνικότητα και ιδιωματισμούς της αστικής λαϊκής μουσικής (ρεμπέτικο) που αναμειγνύονται αριστοτεχνικά με το ύφος της ρωσικής μουσικής πρωτοπορίας των πρώτων δεκαετιών του 20ου αιώνα. Η δεύτερη σημαδεύεται από μια στροφή προς την ατονική γλώσσα και τον δωδεκαφθογγισμό χωρίς όμως να εκλείπει το ύφος του ρεμπέτικου, που συντροφεύει τη μουσική φύση του καλλιτέχνη. Πιθανολογείται πως η στροφή προς τον δωδεκαφθογγισμό συνάδει με την σταδιακή αποσταλινοποίηση της Ρωσίας. Σύμφωνα με την εγγονή του παλιού του φίλου, ο συνθέτης είχε αντιμετωπίσει τα προηγούμενα χρόνια τον φόβο της λογοκρισίας. Το σύνολο της εργογραφίας του βρίσκεται ακόμα υπό διερεύνηση.

25/9 ~ 22.30 ΤΑ ΟΣΑ



Μουσική περφόρμανς από το art rap duo ΤΑ ΟΣΑ, διάρκεια: 35' #duet #street #rap #concretejungle #vocalacts #vocalperformance

 

_____________________________________________________________________  

 


Two days with films at Elaionas

 

This weekend, Pugnant Fim Series will be at Votanikos at an abandoned furniture place, to close it's summer screenings on the public space, the screenings which begun from Alepotrypa and continued to another unique five site specific locations. The best away to close these screenings, is with a retrospective to Keja Ho Kramer, a filmmaker that celebrates the diy, independent and auteur cinema. Keja Ho Kramer will be in presence for this retrospective. 

Keja Ho Kramer has made over a dozen videos since 1998, she shows in international film festivals as well as galleries and museums. She has collaborated with artists as Stephen Dwoskin, Boris Lehman, τη Myriam Gourfin, Robert Kramer and more. She studied photography at The School of Visual Arts in
NY, vidéo and film at Le Fresnoy studio National des arts Contemporains in Roubaix, France and most recently at Bela Tarr's Film Factory in Sarajevo.. What she looks at, investigates/observes subtle nature, the patterns of the sea, stones, leaves, trees, life pulsing breathing everywhere around; Life decaying in quiet majestic nobility. Wether she uses a still camera, video, brush, musical instrument and
words the essence is presence. A relationship to time and the subtle variations of elements repeating and transforming outside. Deciphering these patterns as messages from nature through vigilant observation such as a scientist tends to find meaning in research. Pugnant Film Series will present 7 of her films, also her newest film Dazzling Shadows, in a world premiere.

Sunday, except her movies, in our program will be also two music performances. Giannis Arapis and Themis Vasiliou will perform with their guitars the work of Βασιλάραψ, an unknown composer who born at Syros and had Ethiopian roots. We don't know anything else for him. Ate the closing of the night the show belongs to art rap duo ΤΑ ΟΣΑ, a music performance with raps, vocals and a lot of street culture.


24 & 25/9

19.30 Elaionas (Close to Metro Elaionas)

2 suggestes ways to come:
Α) By foot, before the dark night, we suggest the route of the picture with entrance point at spot (Agiou Polykarpou 95) It is a route by lovely abandoned industrial fields to the old furniture place that we will be the screening!

Β) Direct from side street of Agias Zonis here

 

PROGRAM

24/9
19.30

I 'll be your eyes, you will be mine (2006, 49 min)

Film maker Robert Kramer, who died in 1999, was a militant through and through. Taking a very different tack from the negative image the Americans had of him, his daughter Keja Ho Kramer revives their relationship in the form of an imaginary dialogue. She interviewed people who were close to the film maker and interweaves these interviews with footage from his personal archives. Throughout the film his complex and touching personality is brought out by his daughter, who goes so far as to wear his clothes, and film him in death.

 Dazzling Shadows (2022, 16min) 

 Seeing through the camera's lens when form disappears for the fleeting moment when
something that was not there reveals itself. Color is visual sound. Composing for the
eyes a dimension of color's subtle vibration. The subtle appearance of its' invisible
frequency.
Dazzling Shadows is based on Goethe's book Theory of Colours and the research he documented
observing colors through prisms in controlled light and dark situations. During my
research, the film camera & lens are the medium I used to compose the images of color
using light, the sky, stones and flowers.
There is a reoccurring theme in observation in the dark: the 'afterimage'. A color or visual vibration is printed on the retina it has something to do with how our mind is reacting to darkness after the impulse of light.
There is a perpetual transformation of color and hue in light and darkness. Just as
Goethe revealed to me how to explore color looking through nature, the observation of
plants and use of black and white photography is the foundation of this research. From looking up into the bough and glorious branches of trees to looking down at the very small.
For many years I have been studying the perfect organization, form, sound, of plants
and the way they express themselves: Dazzling Shadows is the "afterimage".


Killer of Beauty  (2011, 69min)

In his adulterous relationship with a young woman, a mature writer confuses
romantic passion with inspiration whilst engaged in the writing of a
long-awaited novel. The two try to cultivate the space
of their love while preserving their respective partners. The conflict between
passion and inspiration inevitably invades the livelihoods of the
love quartet.
 

25/9
19.30

Mechanical Nights (2007, 15 min)

 The new video cameras while working in the dark re-create their own visual information.

A predominant black is no longer black, but an imitation of color, which compensates for the lack of light. The video Molecular Black 2006 made in collaboration of a choreography by Myriam Gourfink and Kasper Toeplitz reveals this by filming in complete darkness; the teased pixels with no image to define in real darkness expose their colorful nature and become a dancing medium. From random chaos in blackness where the color pixel is created by its own technology, color photography and light is added to stimulate a new layer of interaction. Mechanical Nights the narrative is used as the base to move into a pixel concept from likeness to abstraction, a mermaid trades her tail for sinewy legs.


The Beast Notes (2008, 29min)

The Beast Notes is about my friend and filmmaker Stephen Dwoskin. It all began with a discussion about adapting the fairy tale Beauty and the Beast and as stories sometimes do, the outcome ended up quite differently than either one of us expected.


 Τhe Sky is my Ceiling (2006, 11 min)

The story by JG Ballard « The Concentration City* », written in 1967 is the story of a boy living in an over populated densely built city where the architecture influences the inhabitants way of being. He is looking for “free space” to build a machine that will allow him to soar and fly, bird wings and open space, things which disappeared in the evolution of the urban sprawl. This story offered a way of getting into the city and imagining San Paulo. The main character is scouting the territory for openings in the vista of buildings, looking : as does the camera-eyes in the silent video The sky is my ceiling.

Since the 50’s, San Paulo is in a full horizontal and vertical expansion. Sky scrapers as far as the eye can see, the city sprawls over 1500km2 : 62 miles from North to South, 37 from East to West with 17 million habitants it is the largest metropole of Latine America and one of the most populated of the world.
My intuition of the correlation between the visionary work by JG Ballard, and the actual urban situation of San Paulo was confirmed upon my arrival in the city. I was going to use the science fiction story to understand the paolista megalopolis. The surreal vision of Ballard becomes the extreme metaphor of the actual situation of Sao Paulo. It was the map that helped me take a position and indicated a way to film a relationship to the urban architecture and giant space.

 Beautiful Monsters (2021, 38 min)

How does one begin to define a relationship to our mother … for that matter death.  The former changes our relationship to everything and the latter happens to us all.  Who is my mother & what is our relationship ?  Erika, my mom, asked me to make a film with her about this, and I'm still not quite sure why (I'm still trying to figure it out). Beautiful Monsters is the result.
Two woman, a mother & daughter, set aside time to film their relationship and share the experiences of their life.

 

 

Live Music Performances
25/9 ~ 20.30Βασιλάραψ

 

Four Kaminetti for Guitar Duet is a partnership between two young Greek guitarists Giannis Arapis and Themis Vasiliou. All rights of the musicology and biological research belong to musicologist Sergei Kapiliev. Vasilaraps (1905, Syros - ?) Vasilaraps was a Greek composer of Ethiopian origin. He was an innovator composer of an unprecedented musical style, combining elements of the Greek rebetiko with atonality and 12note technique. Born in 10 of May, 1905 in the suburb Skali (Ano Chora, Syros) with royal roots of the Aksumite kingdom, hence his name. In 1920, he moved to Athens where he got involved with the hangouts of rebetiko music. Soon, he became a virtuoso of the greek folk guitar, but without recording any of his music. In 1935 he decided to study composition near the famous Dmitri Shostakovich in Moscow, where he settled for the rest of his life (as we can guess). From that moment he changed radically and got fully integrated into the artistic circles of the country and more generally in the local way of life. However, few years later, after he had composed several works (most of them for guitar ensembles) he got suffered from depression and due to this hard situation, he walked away from the musical foreground. From this point onwards we have zero information about the rest of his life and activities. Probably, he ‘s not even alive for years now. A serious musicologic research lights on some authentic manuscripts, scores and rare recordings in reel and cylinder. A basic source comes from the grand daughter of an old friend of his. We thought, it will be unthinkable not to perform these works for guitar and finally, we got together and recorded those» as Giannis and Themis, characteristically state. His work allows us to designate it in two significant periods of his style : The first one which is thearly period and the second one which follows the late period of his work. In his 1st period (1935-1953) we find works with intense Greek folk and traditional idiomas in a extremely skilled mix with the style of the Russian contemporary music. In his 2nd period we recognize a turn into atonality and 12note technique without the characteristics of rebetiko missing (rebetiko accompanies the musical nature of the composer, as much as we know) is probable, that the turn into atonality congruent with the gradual de-stalinization in Russia, without failing to mention that the composer faced the fear of censorship in the past.

25/9 ~ 22.30 ΤΑ ΟΣΑ



Music performance by art rap duo ΤΑ ΟΣΑ, duration: 35' #duet #street #rap #concretejungle #vocalacts #vocalperformance